Samen delen, samen winnen

René Kars (51), directeur van DESTIL, heeft zo zijn visie op het bedrijf, de branche en het ondernemerschap. Die deelt hij graag met collega’s, partners, leveranciers en andere ondernemingen. Niet alleen tijdens bijeenkomsten, maar ook in zijn blog. En in het nieuwe magazine TOOLZ. Waarom een magazine? Om kennis te delen, te laten zien waar we mee bezig zijn en te inspireren.

Nieuw magazine TOOLZ

TOOLZ is een nieuw magazine. Een magazine van DESTIL. Waarom een blad? Omdat we veel te vertellen hebben. Over het vak, over ons assortiment, over de mooie producten van onze topleveranciers. Om kennis te delen, om te laten zien waar we mee bezig zijn. Maar ook om onze klanten en leveranciers een podium te bieden, zodat we elkaar nog beter leren kennen. Winnen in onze markt? Dat doen we samen! Precies daarom maken we TOOLZ magazine.

Kijkje in de wereld van DESTIL

Twee keer per jaar bieden we je een kijkje in de wereld van DESTIL. We bespreken actuele ontwikkelingen, spieken in de keuken van onze klanten en brengen je nieuws van onze leveranciers. Want winnen doe je samen. En hoe meer je van elkaar weet, des te makkelijker dat gaat. Daarom dus TOOLZ. Met een knipoog naar het gereedschap waarmee je iedere dag je vakmanschap uitoefent. Maar TOOLZ staat ook voor hulpmiddelen die je helpen in je business. Denk aan advies, bestelgemak en logistieke dienstverlening. Hulp die DESTIL je graag biedt. Persoonlijk, op basis van ervaring waar je op kunt vertrouwen.

Mobiliteit

In het eerste nummer TOOLZ pakken we het thema mobiliteit aan. In de breedste zin van het woord. De mobiliteit op de snelweg die IXAS onder handen neemt. Met onze ‘pop-up-vestiging’ ter plaatse zorgen wij dat het werk soepel doorgaat zonder overlast voor het verkeer. Maar mobiliteit gaat ook over de vaart die onze klant Van de Vin in zijn productie houdt door intensief samen te werken met vaste partners. Wij zijn trots dat wij er daar een van zijn. Nog een aspect van mobiliteit is de bereikbaarheid van bouwplaatsen in de drukke stadscentra. Ploos van Amstel spreekt daar over in TOOLZ. Ook schrijven we over de ouder wordende bevolking. Ouderen langer op de been houden in hun eigen thuissituatie is ook mobiliteit. Ook daar zetten wij ons voor in met DESTIL Homecare. Of wat denk je van detest die we Tim en Tom Coronel lieten doen met onze werkschoenen? Over mobiliteit gesproken.

Nieuwsgierig naar TOOLZ? Wil je dit magazine 2x per jaar gratis ontvangen? Meld je hier aan en we sturen het je toe.

Onze grote kracht zit ‘m niet (alleen) in het zeer uitgebreide assortiment. Onze kracht is leveren op de juiste tijd en de gewenste plek. Sinds de recente overname van Kroon hebben we 50 vestigingen door het hele land. Of klanten nu hun spullen daar willen ophalen, of bestellen via internet en bezorgd willen krijgen bij hun bedrijf of ter plekke bij hun klant? U vraagt, wij leveren. En dat kan, omdat onze core business logistiek is.