Wil je dat al jouw medewerkers dezelfde bedrijfskleding dragen of producten gebruiken zonder dat iemand Excel-sheets moet bijhouden, per medewerker inkooporders maakt of dat de medewerker zelf op pad moet? Dan is het budget management systeem een oplossing. Dit is een online ordermanagementsysteem, waarmee het proces rondom de verstrekking van bedrijfskleding, PBM’s en andere persoonsgebonden uitrusting kan worden aangestuurd.

Je kunt voor jouw bedrijf een persoonlijke webshop laten maken waarin je een bedrijfsspecifiek productpakket aanbiedt aan je medewerkers. In deze webshop kun je een hoofdgebruiker, bijvoorbeeld een teamleider, producten laten bestellen voor je medewerkers of laat je je medewerkers zelf producten kopen uit een door jou gekozen assortiment met door jou toegekende punten.

Budget management systeem

Mogelijkheden

Een webshop op maat

Je kunt de webshop geheel in je huisstijl laten opmaken en laten vullen met productpakketten die bij jouw huisstijl passen. Ook kun je een scheiding maken tussen de afdelings-, functie- en persoonspakketten qua inhoud en qua punten (budget).

Verschillende modules

De webshop kan worden opgebouwd uit verschillende modules; bijvoorbeeld een kledingmodule maar ook een gereedschaps,- en PBMmodule. Hierdoor blijven de verschillende pakketten afzonderlijk van elkaar bestelbaar en komt er ook geen mix van producten in een bestelling en op de factuur.

Gebruikers

In overleg kunnen we de webshop op verschillende manieren opbouwen. Laat je de medewerkers zelf hun bestellingen plaatsen of wil je de teamleider de bestellingen voor de medewerkers laten bestellen? Misschien wil je per afdeling bestellingen plaatsen of wil je één iemand verantwoordelijk maken voor alle bestellingen van je bedrijf. Er zijn verschillende mogelijkheden die we in overleg kunnen realiseren om zo de meest ideale situatie voor het bedrijf te creëren.

Van elke medewerker zit er een profiel in de webshop met zijn benodigde gegevens, zoals NAW-gegevens, functieprofiel, afdeling maar ook persoonsmaten. Aan elke medewerker kun je een X aantal punten koppelen, waarmee hij zelf of een hoofdgebruiker de benodigde producten bestelt. Iedere gebruiker die mag bestellen krijgt een persoonlijke inlog met de bijhorende productpakketten en de gegevens waarvoor die persoon moet bestellen.

Voordelen

Gebruiksvriendelijk

Iedere gebruiker heeft een persoonlijke inlog, waar de gebruiker het productpakket ziet dat hij of zij kan bestellen. De laatste maat/soort die is besteld voor of door een medewerker wordt onthouden. De order wordt direct (met eventuele controle) in het systeem van DEXIS geplaatst. Scheelt een hoop administratie.

Jij bepaalt wat ze kunnen kopen

In samenwerking met DEXIS kun je specifieke productpakketten samenstellen, jij bepaalt welke merken, producten, kleuren et cetera er in het pakket komen en voor welke functie of afdeling deze zijn.

Jij bepaalt wat ze uitgeven

Je kunt zelf bepalen hoeveel punten (budget) een medewerker of afdeling krijgt per jaar. Op=Op en het gaat niet mee naar het volgende jaar.

Altijd en overal bestellen

De webshop is er altijd. Je medewerkers hoeven niet meer naar de winkel toe om daar de kleding te passen en te halen.

Je hebt inzicht in de verstrekte uitrusting en uitgaven

In de puntenwebshop zitten rapportages, waar de hoeveelheden verstrekte bedrijfskleding, pbm’s en andere persoonsgebonden zijn verwerkt. Wordt een product niet verkocht, dan kun je deze laten schrappen uit je pakket. Gebruiken je medewerkers gemiddeld minder punten per jaar of in een bepaalde maand, dan kun je daar het volgende jaar weer op sturen.

Passessie

Contact

De aanvraag van je persoonlijke webshop verloopt via je accountmanager. Samen stem je de behoeftes, rechten, invulling van het productpakket, indeling en gebruikers af. Wanneer nodig vindt er een passessie plaats en krijgen de medewerkers een training over het gebruik van de shop.