Veelgestelde vragen


Hoe word ik klant bij DEXIS?

Om klant te worden bij DEXIS maak je een account aan via dexis-nl.nl, neem je contact op met ons verkoopteam of meld je je aan bij één van onze vestigingen. Voor de inschrijving hebben we een uittreksel van de KvK nodig, deze niet ouder mag zijn dan 1 jaar.
Na inschrijving ontvang je van ons een debiteurnummer en kun je op rekening artikelen bestellen. Via dexis.nl kun je door via iDEAL te betalen altijd bestellen, ook als je nog geen klant bent.


Kan ik een afspraak inplannen met een vertegenwoordiger?

Via ‘Mijn account’ op dexis-nl.nl kun je het contactformulier invullen. De desbetreffende accountmanager of vestiging zal dan contact met je opnemen.
Ben je nog geen klant bij DEXIS? Dan kun je bij het aanmaken van een account op dexis-nl.nl aanvinken dat je een afspraak met een accountmanager wilt. Een accountmanager neemt dan op korte termijn contact met je op om een afspraak in te plannen.


Welke prijsafspraken heb ik?

Via ‘Mijn account’ op dexis-nl.nl kun je bij ‘Bestanden’ prijsbestanden opvragen. Deze functie is alleen beschikbaar bij de hoofdgebruiker van het account. Heb je vragen over de prijsbestanden? Neem dan contact op met je accountmanager of vestiging.


Schijf je in voor de DEXIS nieuwsbrief

Wees als eerste op de hoogte van acties, deals en telesales

Inschrijven nieuwsbrief

Mis niets van het laatste nieuws, de huidige acties, de telesalesdag of aankomende deals. Schrijf je snel in voor de nieuwsbrief en wees altijd als eerste op de hoogte.