Bezorgen en afhalen


Moet ik verzendkosten betalen?

DEXIS rekent voor zakelijke klanten €5,75 (excl. BTW) verzendkosten bij orders tot € 150,- excl. BTW. Neem voor de voorwaarden voor franco levering contact op met je DEXIS contactpersoon.

Aan particulieren rekent DEXIS verzendkosten die als volgt zijn opgebouwd:

  • Bestellingen tot en met € 30,- incl. btw (€ 24,79 excl. btw): € 9,95 incl. btw
  • Bestellingen van € 30,- incl. btw (€ 24,79 excl. btw) tot en met € 50,- incl. btw (€ 41,32 excl. btw): € 6,95 incl. btw
  • Bestellingen vanaf € 50,- incl. btw (€ 41,32 excl. btw): gratis verzending

  • Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

    Afhankelijk van het aantal bestelde artikelen en de omvang wordt je bestelling of met eigen DEXIS-vervoer of via DHL verzonden.


    Kan ik een ander afleveradres kiezen?

    In de winkelwagen kun je bij stap 2 (Uw gegevens) een bezorgadres kiezen. Standaard wordt hier het standaard afleveradres ingevuld. Via het drop-down menu kun je een ander afleveradres kiezen of een nieuw afleveradres aanmaken.


    Kan ik mijn bestelling op een vestiging afhalen?

    Dit is mogelijk. Klik in de winkelwagen bij stap 1 per artikel op de knop Afhalen. Je kunt daarna kiezen bij welke vestiging je het artikel af wilt halen. 


    Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

    Afhankelijk van de voorraad van de artikelen op de vestiging is afhalen mogelijk over 5 minuten, de volgende dag of over een aantal dagen. Dit wordt na het kiezen voor afhalen in plaats van bezorgen per artikel getoond in de winkelwagen bij stap 1.


    Bezorgt DEXIS ook bestellingen in het buitenland?

    Ja, wij kunnen bestellingen in het buitenland bezorgen. Het is niet mogelijk om die bestellingen online te plaatsen. Je dient daarvoor contact op te nemen met de afdeling Verkoop via info@dexis-nl.nl of (+31) 251-229303, zodat we het afleveradres en de bezorgkosten kunnen bespreken.


    Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

    Indien je vóór 21.30 uur online je bestelling plaatst, dan wordt deze in principe de volgende werkdag geleverd, mits de artikelen op voorraad zijn. Als een artikel een langere levertijd heeft, dan staat dit vermeld op het orderoverzicht.


    Mijn bestelling is niet of niet compleet geleverd.

    Voor vragen over incomplete of foutieve leveringen kun je contact opnemen met DEXIS Aftersales.
    E-mail: info@dexis-nl.nl (s.v.p. het ordernummer vermelden)
    Telefonisch: (+31) 251-229303(s.v.p. de pakbon bij de hand houden)
    Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 17.00 uur.